بعد سزارین از کی میشه شکم بند طبی بست؟
م

۶ پاسخ

از روز بعدش باید با روسری لگنت و ببندی فشار رو بخیه هات نباشه بعد ده روز میتونی شل شکمتم ببندی و لگنتو بعد کم کم میتونی محکم ترش کنی

من از روزم سوم دارم میبندم روزی رب ساعت که راه میرم واقعا عالیه
گفتم بخیه هام بکشم روزی دوساعت میبندم

من دیروز بستم داشتم میترکیدم از درد . ولی از روز اول با روسری بستم بهتر بودم

دکتر من تو بیمارستان خودش با شالم برام بست گفت خونه رفتی شکم بند بگیر ببند هم بخیه هات اذیت نمیشه هم شکم جمع میشه

من ک از اول بستم. چونش زارین سوم بودم

از روز اول ببند اونجوری بهتر شکمت جمع میشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان مانیار جوجه💙🐥 مامان مانیار جوجه💙🐥 ۲ ماهگی