بعد طبیعی که میگن ببند بعد سزارین میگن چسبندگی میاره
ببین نظر دکترت چیه ب حرف بعضیا نکن
همون موقع زایمانت بپرس ببین نظر شچیه
یک هفته ده روز فرصت بده بعد ببند
الان منم موندم بعضی دکترا میبینم تو پیجشون میگن دو هفته بعد زایمان ببندین بعضی دکترا میگن از همون اول ببیندین ولی سفت نکنید هر چند روز یکم یکم سفت کنید من میخوام این روشو برم چون دکترایی که این حرفارو ازشون شنیدم دکترای خیلی به روزو خوبین
ممنون
گن ساعت شنی خیلی فشار میاره خونریزی هم داریم من اوایل میخام چسبی ببندم تا یه ماه اینا
بعد زایمان سزارین نباید بست
بعد زایمان طبیعی ببند مشکلی نداره اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.