برا منم نیومده چرا خودم برم یا زنگ بزنم بپرسم
چرا بهداشت ما زنگ نزده
من موندم ببرم بزنه یانع
واکسن یکسالگیشون بار باید تکرارشه
آره من قشمم بهداشت گفت بچتو بیار واکسن سرخک باید بزنه
وااااا باز چ واکسنی
یا خدا این دیگ چ مدلیه
فعلا فقط شهرای جنوبی دارن میزنن
برای من نیومده پس چراااا
برا ما ک نیومده
یاخدا این چیه
دوز سوم واکسنه باید بزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.