بچه ها شما این واکسن رو زدین؟!درد داره؟!

تصویر
۸ پاسخ

راستی دخترت چطوره؟بردی ازمایش؟بردی دکتر؟اروم تر شده؟

من زدم همون واکسن یکسالگیه
سبک و خوبه اصلا اذیت نشد حای گریه هم نکرد

عزیزم کیش خیلی اروپا طور شده؟🥴

جالبه برا جنوبه… اینا واکسن سرخک نیستن
امسال بهار پر بارش بوده کلی پشه جمع شده تو جنوب اینا رو برا پشه و جلوگیری از انتقال بیماری میزنن
چندسال پیشا هم اینطور شده بود واکسن دادن بیرون حتی برا بزرگسال
نخواستن استرس بدن مردم

معلوم نیست باز چی تو سرشونه عین واکنسنای کرونا

نه درد نداره

نه میکن درد نداره مثل یه سالگیه تازه داشتم با مرکز بهداشت حرف میزدم گفت که بیارش درد نداره

نمیدونم ببرم یا نه. 🤕🤕هنوز هم بهم زنگ نزدن

سوال های مرتبط

مامان متين مامان متين ۲ سالگی