۴ پاسخ

نه زدم
تب نداره مثل واکس یک‌سالگی

فقط واسه جنوبه

واکسن سرخک و سرخجه س
بچه ها دو دوزش رو تو یکسالگی و ۱۸ ماهگی زدن
واکسنش سبکه و مراقبتی نداره

واکسن سرخک و سرخچه هست نه تب نداره

سوال های مرتبط

مامان متين مامان متين ۲ سالگی