خانوما شیرخشک اپتامیل بهتر وزن میده یا نان؟؟؟

۴ پاسخ

نان ب دخترم وزن نداد اپتامیل خوبه

من اپتامیل پرونترا میدم ولی بچم خودش ریز جسه هس چندتا شیر امتحان کردم نان تلخ بود

من آپتامیل میدم خیلی خوبه

من اپتامیل میدم عالیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگیا 👫 مامان جوجه رنگیا 👫 ۱ سالگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان فندوق👼🫀 مامان فندوق👼🫀 هفته بیستم بارداری
مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 ۱ سالگی
مامان رَســـتا  🌼 مامان رَســـتا 🌼 ۱ سالگی