ترنجبین درست کن بهش بده
میدونی مشکلش چیه؟
یچه بی زبون دوس داره بخوابه رفلاکس لعنتی نمیزاره
دفعه بعد که خوابش برد به پهلو رو سطح شیب دار بخوابون اگه تونستی تشک انتی رفلاکس بگیری عالی میشه
البته نه از این سفید الکیا
اگرم نمیخری خودت بزارش رو یه جایکه شیبش زیاد باشه
اگرم تونستی به بهلو چپ
اینجوری کمتر شیر برمیگرده تو مریش
این برگشت شیره که نمیزاره بخوابه
یک سی سی فاموتیدین اخر شبا بد نیست
برای کولیک پسر من اینفاکول جواب بود
باید حتما قنداقش کنی یه جای خواب واسش معین کن انقدر باهاش ور برو تا خوابش ببره من بچه ام اینجوری بود ولی تو گهواره قدیمی گذاشتمش بعضی اوقات یه سافت تو گهواره با قنداق نمیخوابید ولی الان وقتی میدونم خوابش میاد میزارم اونجا خیلی فرق کرده
من والا هررگاهی شده یک قطره ملاتونین دادم البته سر بچه اولم توصیه دکتر بود حالا خیلیا بیان بگن مادر نیسی فلان چون مادر شدیم نباید بمیریم ک مام نیاز ب استراحت داریم
تو چقدر بهش میدی با سرنگ چنتا؟؟
عزیزم دارو رفلاکس چی بهش میدی ؟؟بچه منم داره
از روز اول هر ۱۲ ساعت میدادی یا اولش دکتر گفته بود صب ناشتا بده ۲ نیم
برا کولیک بش قطره میلکازیم بده معجزه میکنه اگه البته گیرت بیاد
برا رفلاکسم راهشو فهمیدی به منم بگو
یه دوره داره خوب میشه تا چن وقت دیگه ایشالا دختر منم تقریبا از دوماه نیم به بعد کم کم خوب شد الان شبا خوابش کامله
۱۲ ساعت دیره هر ۴ ساعت قطره کولیکشو بده ۶ تا قطره حداقل
بخاطر کولیک بیداره یعنی گریه میکنه؟شربت کامی کالم امتحان کردی؟کامی کالم منو نجات داد هرشب پسرم گریه میکرد الان تا صبح میخوابه یکی شربت کامی کالم آرومش میکرد یکی قنداق الانم دستاشو خودم با یک پارچه شل میبستم تا صبح میخوابه اولا جیغ میزد نمیزاشت قنداق کنیم الان عادت کرده وقتی میبینی نمیزاره سرشو گرم کن بلندشو راش ببر پستونک بده ببین آروم نمیشه صدا سشوار بزار لالایی بخون یا بغلت بگیر تو گهواره بزار من صدا ماشین میزارم یا سشوار خیلی اذیت کنه لالایی هم میخونم دستاشم میبندم پستونکم میدم تو گهواره انقدر میخونم و تکون میدم تا اخر میخوابه تا صبح دیگع باید صبور باشی اگع دیدی نخوابید سری بلندش نکن یکم صبر کن گیج میشه کم کم
عزیزم بچه من امروز شد دوماهش و تو این دوماه پدرمنو در اورد شبا از ۱۲شروع میکرد نان استاپ گریه تا ۴،۵صبح بعدش دو ساعت میخوابید تا صبح یسره نیم ساعت یبار نق میزنه
رفلاکس شدید داره الان ۵،۶روزه بهش دارو رفلاس قرص نکسیوم میدم حس میکنم بهتر شده بهتر یعنی اینکه بیداره ولی کمتر گریه میکنه ولی همون تا ۳رو پامه الان خودم از زیر سرم برگشتم دارم میمیرم از خستگی و بی خوابی داغونم رو پامه بزارمش زمین بیدار میشه خسسسستم خستهههه
خواستم بگم داروی رفلاکسشو عوص کن حداقل شاید از گریه بیوفته
باز خوبه اون ۲۰ دقیقه رو میخابه ، حسرتم ۱۰ دقیقه بی سروصدا بخوابه منم بخوابم ، حالم دیگ داره خراب میشه از بیخوابی
کلا بیشتر روز بچه ها همینن ولی مدامش بده بهش گریپ واتر بده روزی ۳ بار مال من تاو۲ شب گریه میکنه من باید رو کول بغل بگردونم
قطرهبرا من این جواب داد اب روی اتیش زود خوابش میبره
شیرخشک درست کن واسش ولی رقیق مثلا یکی ونصفی اب جوش بزیز یه پیمونه شیرخشک برادل دردشون عالیه باترنجبیل ازعطاری بگیر تواب جوش بریزحل که شد ازصافی ردکن باقطره چکون یاداروخوری بده بهش
منم دقیقا شرایط تو رو دارم
خواب سبک هر ۲۰ دقیقه نیم ساعت بیدار میشه ، کل روز و کل شب گریه میکنه.
آنقدر وحشتناک گریه میکنه که کبود میشه و نفسش قطع میشه.
هزار جور قطره و دارو هم خریدم اثر کامل نداره، فقط شکمش چرب میکنم و ماساژ میدم پی پی میکنه. (۳ روز پیش هم بهش فلوس دادم ، ۲ روزه پی پی کردنش بهتر شده و روزی ۲ بار با مقدار زیاد پی پی کرده ).
منم از بیخوابی و اینکه نمیتونم به درد بچم کمکی بکنم و صدای گریه توی سرم دارم دیوونه میشممممم . حالم خیلی بده . با همه دعوام میاد و به همه چیز گیر میدم، خیلی روزای سختی سپری میکنیم 😞
به شکم خوابوندیش؟
شربت میکسچر چطور گرفتی
قطره کولیز هم خیلی خوبه دختر من هر وقت میخوره بعدش راحت میخابه
تا کی بیداره پسر من شده تا ۶ هم بیدار بوده
بعدش یه سه ساعتی میخوابه
منم همینم دیگ روانی شدم از بی خوابی
یه پارچه گرمکن بزار روشکمش قنداقش هم کن
منم همینطوره
یکم نبات بنداز تو آب جوش اومده بهش بده
پسرمنم همینه قنداق کردی ببینی میخابه یانه؟
من خوابم نمیبره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.