۴ پاسخ

میگه جیش دارم میبرم میشه جیش میکنه

دمپایی پاش میکنم و ادا میام و شکلک و اینا راحت میشینه ادای جیشم درمیاره اما هرکارمیکنم جیش نمیکنه

مامانا کسی لباس داره
اندازه دخترم اضافه لازم داشته باشه
براتون ثواب می‌شه
اکانت فیک زدم
ولی خیلی وقت داخل گهواره هستم
خواهشا اگ اضافه دارید
می‌خواهد بدین نیازمند
برای من بفرستید توان خرید لباس ندارم براش

دمپایی گرفتم براش بهش میگم سارا بدو بریم بَش قرمزاتو بپوشونم با ذوق میاد

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۲ سالگی