۱۱ پاسخ

😂😂😂😂😂😂

اگه شوهرت جنبه داره به اسم خودتم نزدی مهم نیس برا پیشرفت زندگیتون بخرین

اگه طرح مادران که به نام خودته اگه عادی که بازم به اسم شوهرت درآمده بازم فک کنم نمیشه بزنی

طلا سرمایه ست
ولی ماشاالله وقتی شما دارین ؟ به نظرم حال کردن بهتره
الان ماشین بنداز زیر پای خودت و حال کن واس خودت
طلا برای انداختن خودت ک داری دیگ
اون پس انداز اضافی به چه کارت میاد بندازش زیر پات واس خودت برو باشگاه و اینور اونور

خب حوالشو بفروشین
فیدیلیتی پرستیژ؟

خب ادم عاقل تیگو داری بعد میخوای اتیش بزنی به مالت، به نظرم هر چقدر داره با اون یه مدل ثبت نام کنین ازاد بفروشین سود خوبی داره

بنظرم حالا که به اسمتون دراومده از دستش ندین طلاهاتو بده بخره به اسمت کنه اما اگه قبول نکرد طلاهاتو بده هم وزن طلاهات برات طلا بخره
یا اینکه حواله اش بفروشین

بنطرم بفروش

طلا بهتر از ماشینه
سرمایه ای که همیشه دستته ماشین افت زیاد داره

بگیر بعدش بفروش سود می‌کنی باهاش طلا میگیری

من بودم ميدادم و ماسيمو به نامم ميكردم
اگه خونه به نامته كه ولشكن نگو ماشينو بنام بزنه

سوال های مرتبط

مامان الساوآرکان🤍🧸 مامان الساوآرکان🤍🧸 ۱۲ ماهگی
مامان الساوآرکان🤍🧸 مامان الساوآرکان🤍🧸 ۱۲ ماهگی