۶ پاسخ

عزیزم چرا ماشفیت نمی‌خوری بدون دردسر بدون رژیم گرفتن سخت

منم توروزکم میخورم شام اصلأ سیرنمیشم

منم عین تو ام. راه حلش اینه که یه بخشی از کالری روزانه رو بزاری برای شب. چون بچه میخوابه تازه آرامش میگیری دلت میخواد یه ذره تفریح کنی یه چیزی بخوری

خودت میدونی چه ساعتی خیلی گشنت میشه دیگه دقیقا یک نیم ساعت قبلش یک لیوان بزرگ یکمی نمک دریا و سرکه سیب بریز بخور فشارت تنظیم میشه پرخوری نمیکنی حتما امتحان کن

چندکیلویی مگه

مثل من🤦🏻‍♀️🙂

سوال های مرتبط

مامان آراز جون❤️ مامان آراز جون❤️ ۲ سالگی
مامان تیاراورادمهر مامان تیاراورادمهر ۲ سالگی
مامان دل آرا 🩷 و دوقلو ها مامان دل آرا 🩷 و دوقلو ها ۲ سالگی