پیدرولاکس ۳ تا تو اب حل کن بخور
اینجور مواقع تو نافت یک یا۲قطره روغن زیتون بچکون..نبات داغ خاکشیر ..گلاب .انجیر روی اب یا سوپ حتی اش رشته..بخوری این چیزا ک ملین هستن..
قرص چیه
اینو اصلا استفاده نکن بجاش شربتای لاکسی ژل یا شیاف گلیسیرین استفاده کنی خیلی بهتره
بدترین قرص ینی من ی بار خوردم مردم 😂
تا دسشویی نکنی درد داری
شکم درد هم میخوای بشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.