۶ پاسخ

پیدرولاکس ۳ تا تو اب حل کن بخور

اینجور مواقع تو نافت یک یا۲قطره روغن زیتون بچکون..نبات داغ خاکشیر ..گلاب .انجیر روی اب یا سوپ حتی اش رشته..بخوری این چیزا ک ملین هستن..

قرص چیه

اینو اصلا استفاده نکن بجاش شربتای لاکسی ژل یا شیاف گلیسیرین استفاده کنی خیلی بهتره

بدترین قرص ینی من ی بار خوردم مردم 😂

تا دسشویی نکنی درد داری

شکم درد هم میخوای بشی

سوال های مرتبط