سوزن بزن
وای منم فقط یه بار اوایل عروسیمون خوردم همینجور شدم . حالت تهوع و اسهال و .... دیگه به خودم قول دادم نخورم خیلی قرصه مزخرفیه
اسمشم میاد من حالت تهوع میگیرم
به منم اصلا نمیسازه بمیرمم نمیخورم🤢
نخور عزیزم
آدم مرگو به چشم میبینه
وای من دوبار خوردم به حد مرگ پیش رفتم از تهوع
وای یاد خودم افتادم من ی هفته قبل عمل کمرم قرص ال دی شروع کردم خوردم که پریودی ام عقب بیوفته تو وضع عمل کمرم دیگه پریود نباشم
ننه خاک بر سرم شد کمر عمل کردم پیچ و پلاتین تو کمرم بود همش حالت تهوع داشتم بالا میاوردم همه پرستارهای بخش ترسیده بودن گفتن به داروی بیهوشی حساسیت داشتی چیشدی نمیتونی فشار به کمرت بیاری سعی کن بالا نیاری بعد از یک هفته که پاره شدم فهمیدم برای این قرص لعنتی بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.