۳ پاسخ

ایشااالا

خداروشکر نه کلا رفلاکس فاز داره یمدت قط میشه یه مدت شروع 😂
دیگه کمتر میشه نسبت به قبل پسرمن هروز استفراع میکرد الان مثلا هفته ای دوبار

چشمش نکن ایشالله که خوب شده

سوال های مرتبط