خانه بهداشت واکسن تا ساعت چند میزنن؟؟؟

۵ پاسخ

طرف ما تا قبل 11

ظهر بری ۱۱.۱۲ حق ندارن واکسن بزنن.

من شیراز بدو تولد زدم ساعت ۱۲ اینا بود ( واکسن ب ث ژ )
پیش خودمون هم واکسن دوماهگی زدم ساعت ۱۱ و خوردی

من دیروز زدم گفته بود قبل ۱۰

سمت خونه ما برای واکسن میگه فقط قبل ده میزنم

سوال های مرتبط

مامان دخملی😍 مامان دخملی😍 ۱۴ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۹ ماهگی
مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی