دوستان شما از کجا متوجه میشید که بچه کدوم سمت پهلوعه؟

۴ پاسخ

حرکاتش ک هنوز متوجه نمیشم
اما صبحا قشنگ یطرفم احساس سنگینی میکنم و یکمی از اون طرف بزرگ تره از اونجا میفهمم 😍😂

از من بیشتر سمت راسته .خدشو سفت میکنه شکمم کلن میاد ی ور بالا

والا من قبلا دستمو میزاشتم چپ ی نبضی حس میکردم ولی رفتم سونو وسط شکمم بود الان نمیدونم کجاس😂

بزرگتر شه کامل متوجه میشی

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌وچهارم بارداری