۶ پاسخ

پسر من ۱۳ بود، خودت خاکشیر و ترنجبین اینا بخور، تند تند هم بهش شیر بده که دفع بشه

بالای ۱۲رو بستری میکنن.زیادبهش شیربده ادرار کنه زردیش میره

مدفوع داره ؟

فقط مرتب شیر بده دفع کنه

هیچکاری سر خودی نکن چیزی ام بهش نده ، اگه شیر خودت میدی کنترل شده غذا بخور و بعد دکتر قطره میده استفاده کن ان شالله اوکی میشه

شیرخشت ترنجبین بده. مال پسر من 13 بود دکتر دارو داد خودمم همینارو میدادم بهش

سوال های مرتبط

مامان اَبرا کوچولو🎀 مامان اَبرا کوچولو🎀 ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد