ببین با تجربه دوتا زایمان بزار بت بگم چجوریه
پایین کمرت شروع میکنه تیر کشیدن از کم به زیاد هر چقد فاصله دردات کمتر شد و درد شدت پیدا کرد یعنی نزدیکی به زایمان و داره دهانه رحمت باز میشه
منم چند روزه درد پریود دارم دیشب وحشتناک انقباض داشتم ولی منظم نبود هی میگرفت یهو طولانی مدت ول میکرد رفتم بیمارستان دهانه رحمم بسته بود کلا ولی تو نوار یدونه درد زایمان ثبت شده بود
شماهم نگران نباش
ولی کسی پیشت باشه بهتره
اره برو دوش اب گرم بگیر اگر بیشتر شد بگو کسی بیاد پیشت
درد میگن باید مرتب باشه منم تجربه ای ندارم نمیدونم والا
ران سمت چپم درد میکنه و شکمم و کمرم هم بیشتر شمت چپ درد میکنه
منم از دیروز دلیپیچه شکمم همش میپیچه ب هم وکمردرد و گلاب بروتون اسهال شدم تاالانم همینم الان ک درد داریم باید با دوش ابگرم اسکات بریم و پیاده روی
تورخدا جواب بدید
خودم تنها ام اگ درد زایمانه زنگبزنم یکی بیاد پیشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.