سلام خانما تجربه تون از واکسن ۱۸ ماهگی بگین

۱ پاسخ

خیلی برا بچم سخت گذشت ایشالله برا بچه شما آسون سبک باشه

سوال های مرتبط

مامان دنیز خانوم👶🏻 مامان دنیز خانوم👶🏻 ۱ سالگی
مامان آقا رستان مامان آقا رستان ۲ سالگی