خانما الان میشه بچه رو رو ب زیر بندازیم؟حالت سینه خیز؟

۸ پاسخ

اره باید بزاری اما خب مثلا تایم زیاد نه

من از اول میزاشتم عزیزم تازه دیر هم هست یه بالش کوتاه بزار بچه رو روش به شکم بزار در روز چندبار و چند دقیقه انجام بده بهش میگن تامی تایم ، باعث میشه زودتر گردنش سفت بشه

روزی چندبار دو دقیقه ای بزارش یاد میگیره من همینکارو کردم الآن دوهفته است روزی صد بار به شکم میفته

بله بزار

من از روزای اول گذاشتمش فقط بالشت زیر سینش میذارم برای نفخ و دل درد خوبه

اول بالشت بذار بعد رو بالشت بخوابونش
خودش تلاش میکنه گردنشو میاره بالا با پاهاش میره جلو خودش یه نوع ورزشه

روزی چند دقیقه باهاش تمرین کن اما خودت کنارش باش حتما

من زیر سینه اش بالشت میزارم

سوال های مرتبط