زینک اکساید واسه رفع سوختگیه ، یه جورایی ضد عفونی کننده است . ضد لک فک نمیکنم باشه اما ضدآفتاب فیزیکی هست اگر غلیظ بزنید که جالب نیست . زیر بغل شنیدم میزنن برای جلوگیری از بوی عرق ولی برای غدد لنفاوی زیر بغل مناسب نیست و اشتباهه . ضرر نداره امتحان کنی به عنوان ضد لک
من ی مدت ب همین خیال میزدم ب صورت و گردنم ...
بعد ی مدت گردنم ورم کرد
در واقع غدد لنفاویم ورم کرد
اااااسیر شده بودمااا
شما نزن
اصلا تاثیری نداره
من خيلي ساله زير بغلم ميزنم فك نكنم براي لك پوست تاثير داشته باشه يه ذره تيرگي زير بغلم تغييري نكرده با اينكه كمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.