سوال های مرتبط

مامان رایانی🥹😍 مامان رایانی🥹😍 ۳ سالگی
بنظرتون ی روزی مردم کشورمون ارامش و شادی و تجربه میکنن😓💔
هم تو این برنامه همه اطرافیانم دارم میبینم هیچکی حالش خوب نیست همه تو فشارن 😔😭
من خیلی وقته ک فکرم درگیره به نداشتن ماشین خونه اجاره خونه آینده آینده آینده پسرم.....💔

امیدوارم ی روزی شادی نصیب هممون بشه ک ما هیچوقت لایق همچین روزای سخت نبودیم....😔


به امید روزای قشنگ هم برای مردم کشورم همه ایران خانوم💚🤍❤️
شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک