۶ پاسخ

من ده روز پیش بردم ۲/۷۰۰ شد

من هفته پیش بردم
۱۳۰۰ شد
ولی چون بیمه تکمیلی داشتیم هیچ هزینه ای ندادیم

بچه هاااا
چکاپ یکسالگی دیگه چیه؟؟؟
من اصن نشنیده بودم!
وزن و قد و همچیش خوبه
شماها چرا بردین چکاپ و کجا بردین پیش متخصص؟؟؟

من دیروز از بیمارستان کودکان پرسیدم ک ایا چکاب یکسالگی انجام میدن یا نه
گفتن که انجام میدن هزینشم زیر 100 تومنه اگ تو شهرتون هست توهم بپرس ببر بیمارستان انجام بدن ولی اگ با هزینش مشکلی نداری ببر متخصص دیگه احتمالا 3 4 تومنی اب بخوره برات کلا

من دخترمو امروز بردم که کلا شده بود ۷میلیون چون بیمه داشتیم ۳۰۰هزار تومن شد

خب اولش میبری دکتر که فقط هزینه ویزیت داره بعدش براساس وزنش و رشدی بهش ازمایش و سونو و اینا مینویسه ویزیتش از من ۷۰۰ ازمایش چکاپ کامل خونش ۲۵۰۰ بود

سوال های مرتبط