۱۳ پاسخ

۶۰۰تومان شد ازمایشش

۱.۲۰۰.۰۰۰تومان

بستگی داره چی برات بنویسه مال پسرم آزمایش ادرار ویتامین دی تیرویید زینک cbc دراومد
۱ ۲۰۰ ۰۰۰تومان ازاد

مال ما شد ۴ تومن با بیمه ۳/۵
حتما آزمایشگاه خوب ببر

واسه من با بیمه ۲۰۰تومن

۱۲۰۰. ..

بهداشت مینویسه؟؟

برای پسر فقط برای کمبود اهن بود و ادرار با بیمه سلامت شد۵۰۰

۱میلیون نیم

برای پسرم خیلی کامل بود ۴۲۰۰ اما ما بیمه تکمیلی داشیتم

برای پسرم ۲/۷۰۰ شد
آزمایش خون و ادرار بود

ما تکمیلی داریم ولی سایتش بالا نمیومد ی جورایی آزاد حساب کرد ۳۷۰۰😑
همین دیروز رفتم

1600

سوال های مرتبط

مامان رادین 💙 مامان رادین 💙 ۱۴ ماهگی
مامان السا و آرکان🧿❤️ مامان السا و آرکان🧿❤️ ۲ سالگی
مامان خوشگلکم مامان خوشگلکم ۱ سالگی