۶ پاسخ

خطر داره دیگه تو این هفته ‌‌..نوشتی سزارین هستی حتی اگه دولتی باشی باید الان سزارینت کنن نباید صبر کنن دردات شروع بشه

گرمی بخور زعفران وخرماپیاده روی دوش آب گرم

سزارین درد نمی‌خواد ک وا

باید برید بیمارستان خطرناکه برا بچه عزیزم

خب برو زایشگاه آمپول فشار بزنن خطرناک ۴۰ هفته رو رد می‌کنی ممکن بچه دستشویی کنه

عزیزم اگه ۴۰ هفته تموم کردی هنوز دردات شروع نشده میری بیمارستان پرونده ات رو میدی با آمپول فشار زایمان میکنی

سوال های مرتبط