۴ پاسخ

مگ چقد استفاده میکنی .؟این کرم بعد سوختگی باید استفاده بشه ن هنو نسوخته بزنی من تابستون پارسال خریدم بنظرم اشتباه کردم انقد پول دادم ب این کرم و زیاد استفاده هم نکردم اگ ب موقع بچه رو عوض کنی و موقع پی پی بشوری بچه نمیسوزه

سودا رو بزارید برا سوختگی
استفاده روزانه ازش پوست بچه رو نازک میکنه

این سودو تقلبی هست

سودا کرم اصل لیبیلش دوتاس و رو نوشته سودا کرم قرمزه دون دونه/اینم بگم زیاد استفاده نکن روزمره چون کرم قویه و پوست بچه رو نازک میکنه مخصوصا نی نی دخترو اگر خدانکرده سوختگی چیزی شد بزن

سوال های مرتبط

مامان دوتاپرنسس مامان دوتاپرنسس ۱۲ ماهگی