مگ چقد استفاده میکنی .؟این کرم بعد سوختگی باید استفاده بشه ن هنو نسوخته بزنی من تابستون پارسال خریدم بنظرم اشتباه کردم انقد پول دادم ب این کرم و زیاد استفاده هم نکردم اگ ب موقع بچه رو عوض کنی و موقع پی پی بشوری بچه نمیسوزه
سودا رو بزارید برا سوختگی
استفاده روزانه ازش پوست بچه رو نازک میکنه
این سودو تقلبی هست
سودا کرم اصل لیبیلش دوتاس و رو نوشته سودا کرم قرمزه دون دونه/اینم بگم زیاد استفاده نکن روزمره چون کرم قویه و پوست بچه رو نازک میکنه مخصوصا نی نی دخترو اگر خدانکرده سوختگی چیزی شد بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.