بچه ها ست بیمارستانی بخوام بگیرم ۰تا۳ ماه سایزش درسته؟

تصویر
۱۰ پاسخ

سابز یک بگیر اونم تا ۳ ماه بدردت نمیخوره احتمالا یک هفته تا ۱۰ روز اول تولد ، تنگ میشه برا بچه ، لباس نوزاد کلا باید ازاد باشه ک راحت تنش کنی و دربیاری
سایز صفر برا بچه ها کم وزنه

اره عزیزم بگیربچه مرتب دیده میشه منم ۰تا۳گرفتم ذوس ندارم لباساشوتابزنم

عزیزم منم سایز ۰تا۳ بیمارستانی گرفتم ک مناسب ۲۵۰۰تا ۵کیلو

بله عزیزم

وای نمی‌دونم چرا واقعا بعضیا متوجه نمیشن هی میگن صفر کوچیکه نمی‌دونم ۱بگیر عزیز من داره میگه ۰تا ۳ماه بنظرم بهترین نوع خرید واسه بچه همینجوری نه ۰و۱و۲خریدن

گلم تایپکمو ببین
ست بیمارستانی سایزش کوچیکه ولی زده یک

وای این لباسه خیلی نازهههه

آره دیگه سایزش صفر تا 3 ماهه

اره ...

ست بیمارستان سایز صفر هس دیگه خیلی کوجولوهه

سوال های مرتبط

مامان ایلاف😻🐣🦩 مامان ایلاف😻🐣🦩 ۱۳ ماهگی
مامان هدیه خدا 💝💝💝 مامان هدیه خدا 💝💝💝 ۶ ماهگی