۷ پاسخ

۲ ماهگی همینن یا دیگه سینه رو میگیرن یا شیشه رو
منم دقیق دوماهش بود ک دیگه سینمو ول کرد

دختر منم همینجوری بود تا فهمیدم که بخوابم به پهلو شیر میخوره
قبلا فقط نشسته می‌خورد
حالا شما هم حالت های مختلف رو‌ امتحان کن
دو ماهگی همینه ، دختر من شیشه رو هم ول کرده بود که بعد دو هفته دیشب دوباره گرفت خدارو شکر

تا جایی ممکن بهش شیشه رو تو خواب بده و سینه رو تو روز با آب و نبات رقیق شده ،حیفه شیر خودت رو نخوره ،همه تلاشت رو بکن خواهر گلم

سینت رو خنک کن و شیرین.
میگیره

با رابط سینه امتحان کن من که جواب گرفتم

اب قند بزن به سینت

یه کوچولو سینه تو با شکر شیرین کن میگیره

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۵ ماهگی