۴ پاسخ

من به دختر اولم ویوا کیدز میدادم راضی نبودم عوض کردم الان به دوتاشون پدیابست میدم و راضیم

عالیه ، اشتها رو باز میکنه

از داروخونه پرسیدم بهترین مولتی چیه
گفت ویواکیدز تحت لیسانس سوئیس از پدیا هم بهتره
منم ویوا کیدز میدم دو ماهه

من میدم به دخترم
خوبه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱ سالگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی