دخترا چطور بچتون رو از شیر شب گرفتین؟؟

۴ پاسخ

دیشب شب دوم بود برعکس قبلا که تند تند بیدارمیشد واسه شیر از وقتی شروع کردم قبل از ساعت ۵ یبار بیدارمیشه اول بغل میکنم بهش آب میدم بعد میزارم رو پام دستاشو میگیرم بالالایی میخوابه شب اول همکاری کرد دیشب یکم گریه کرد بعد خوابید

پسرمن خیلی وقته شیرشب نمیخوره اب میدادم بجای شیر دیگه بیدارنشد برا اب هم

الا تو یه سنیه که واقعا سخته
با گریه و جیغ فراوان
۱ هفته طول میکشه معمولا

عزیزم الان دیگه دیر بهترین تایم از 5ماهگی و 6ماهگی .قبل خواب بهش غذا اب بده شیر نده مثلا از ساعت شبی که میخوابه تا 7صبح کم کم تایمشو بیشتر کن اگه شبم پاشد برای شیربهش اب خالی بده دوتا میک بزنه ببین شیرنیست دیگه نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان اریا💙🫀 مامان اریا💙🫀 ۲ سالگی
مامان تمشک مامان تمشک ۳ سالگی