۳ پاسخ

گوارش

من معدم ۴.۵ ماهی درد میکرد تا دلت بخواد هم پول خرج کردم یه خانومی از طب سنتی سردرمیاورد بهم گفت از عطاری زنیان بخر یک ماه خوردم کامل خوب شدم
درد معده من افتضاح بود جوری بود دردش به قفسه سینه و‌ کمرم میزد☹️

گوارش

سوال های مرتبط