من پرستارم.خیلی نگران اوضاع بعد از بدنیا اومدن بچم🥺

۶ پاسخ

منم پرستارم مثل شما عزیزم
از اول مرداد باید برگردم سرکار .دخترم خیلی گریه می‌کنه وخودم ب سختی از پسش بر میام خیلی استرس دارم ک واقعا بدنم می‌کشه یا نه اگر برم سرکار چی میشه چقدر اذیت میشم

بعضی وقتا انقدر بهم فشار میاد(چون هرروز صبح یا عصر میرم سرکار)که میگم کاش پرستار نبودم😢واقعا شغل سختیه
بچه دار هم که هستیم شرایط به مراتب سختتتره🤕

منم پرستارم و یه پسر سه ساله هم دارم
تو شهر غریب با دو تا بچه کوچیک، نمیدونم بعد ۹ ماه مرخصی میتونم دوباره ب کار برگردم یا ن

اصلا به بعدش فکر نکن
فقط اضطراب و نگرانی رو بیشتر میکنه
من خودم فرهنگی هستم مرخصی که تموم شد بشدت حالم بد بود با اینکه همسرم شغلش طوری هست که میتونه خونه هم باشه
اما بعدش خیلی به تعطیلی خوردم و متاسفانه جنگ
اما من دیگه پیش بچم موندم از این لحاظ برای من خوب بود

خدا بزرگه کمک میکنه

منم پرستارم 😢شوهرمم پرستاره واقعا نیاز ب حمایت خانواده هاست تا ی مدتم ک شیفت شب کنسله

حمایت خانواده هامهمه،اگرحمایتت کنن هیچ مشکلی پیش نمیادیایه پرستارمهربون باشه

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر🥰 مامان پسته پسر🥰 هفته سی‌وپنجم بارداری