خانما چه سرلاکی برای وزن گیری نوزاد بهتره

۲ پاسخ

سرلاک گندم و خرما خوبه. بعد با کره نارگیل لحظه آخر
هم برای اشتها خوبه هم وزن دهی.
من رفتم این جاها هستن که کره وروغن طبیعی میگیرن روغن طبیعی نارگیل برام درست کرد یه چیز غلیظ هست. یه قاشق کوچیک وقتی درست شد بهش اضافه میکنم.
یا هم میتونی روغن mct از داروخونه بگیری اندازه یه، سی سی به سرلاک اضافه کنی.

گندم و خرما خوبه

سوال های مرتبط

مامان محنا و مهدی مامان محنا و مهدی ۱ سالگی
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری