۵ پاسخ

منم زدم

انشاالله سبک بگذره
پاهاش و قنداقکن تا کمتر اذیت بشه

منم دیروز واکسن آوا رو زدم
تا میتونی پاهاشو ببند عین قنداق راحتره نمیتونه تکون بده و اذیت نمیشه و زودتر خوب میشه

سبکه عزیزم پسر من هیچ اذیت نشد

ایشالا که سبک باشه منم امروز زدم یکی دو ساعت پیش

سوال های مرتبط