ما میریم واکسن بزنیم خاله ها دعا کنید خیلی اذیت نشمم 💉😭

تصویر
۶ پاسخ

دختررررر نازم😍🥹🌻

ای جانم 2 و 4 و6 و1 سالگی خوبه سبکه، 1/5 سالگی سخته

منم الان زدم.نشستم بالای سرش

انشالله برات سبک باشه عسلم😍😘

اخ عزیزم انشالله اسون براش بگذره
حتما سر ساعت بهش دیفن بده و کمپرس سردم بذار

چطو دلت میاد به این واکسن بزنی 🥲
من سر واکسن پسرم داشتم دق میکردم 🥲

سوال های مرتبط