دختررررر نازم😍🥹🌻
ای جانم 2 و 4 و6 و1 سالگی خوبه سبکه، 1/5 سالگی سخته
منم الان زدم.نشستم بالای سرش
انشالله برات سبک باشه عسلم😍😘
اخ عزیزم انشالله اسون براش بگذره
حتما سر ساعت بهش دیفن بده و کمپرس سردم بذار
چطو دلت میاد به این واکسن بزنی 🥲
من سر واکسن پسرم داشتم دق میکردم 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.