۹ پاسخ

سمازیراین زیردکمه ای شورت هم پلی بچتون میکیند

ای جونم
ماشالله بهش🥰😘
انشالله راحت باشه ما ک خیلییی اذیت شدیم شیرنمیخوره🥹

انشالله اذیت نشه🌺🙏
ما فردا داریم 😥😥

بعدش از تجربه ات بیا بگو عزیزم
خیلی میگن سخته اون روزای واکسن
بچه تب میکنه و اینا
البته که طبیعیه و باید بگذره ولی بیا بگو چجوری بود و چیکار کردی و چقدر دردسر داشت

به سلامتی گلم.نه خیالت راحت سخت نیست.قبلش بهش قطره استامینوفن بده خیلی تاثیر داره دکترم گفت

انشالا برات سبک‌باشه قشنگم😘❤️

انشاالله که اذیت نمیشه

من دیروز زدم خدارو شکر اذیت نشد

بسلامتی باشه عزیزم
انشالله اذیت نشه🙏♥️

سوال های مرتبط