اره گرمیچر خیلی کمک میکنه آروم تر بشه
گریپ میکسچر خیلی کمک کرد به دختر من
منم همشو میدم حتی گریپ میکسچر ولی بی تاثیره😢😢
شیر خودتو قطع نکن بجاش تغذیت رو رعایت کن وقتی شیر میخوره اروغشو بگیره حداقل بیست دقیقه ایستاده نگهش دار بعد بزارش زمین ؛ حتی اگر شیرت کمه بده مک بزنه میاد
پدی لاکت رو بده خوبه دستشوییشون رو سفت میکنه و پروبیوتیکه تا ۴ ماه خوبه بدی؛ گریپ میکسچر هم تعریفشو خیلی شنیدم؛ ولی تا۴ ماهگی اینا شایدم زودتر این کولیک و رفلاکس هست کم کم بهتر میشن
و سعی کن ببین هر دارویی بهش میسازه همون فقط بده منم خیلی دارو میدادم بهش باعث شد رفلاکس بگیره بعضی دارو هارو حذف کردم دیدم رفلاکسش بهتر میشه در کل دقت کن ببین با چه دارویی اوکی تره فقط همون و بده
عین دختر من از ۱۲روز دیگ شیر خشک تنها خورد ینی دکتر گف /شیر خودمو دیگ قطع کردم /سعی کن ی راهی پیدا کنی مثلا یکی با صداهای سشوار اینا ساکت میشه و انواع این سبک صداها یکی با ماشین یکی یکم دستمال گرم کن بزار روی دلش …..من قبل یک ماهگی اهورا نینی میدادم بعدی گرمیچر دادم خداروشکر خوبه ولی پیچیدنه دکتر گف هست
ب مرورخوب میشه فقط بایدصبرایوب داشته باشی
گریپ میکسچر باعث تشدیدرفلاکس میشه
به مرور بهتر میشه ها منم دخترم تا ۴۰روز خیلی اذیت میکرد ولی الان یکممم بهتر شده ولی همچنان کولیک داره
شیرخشکش براش سنگینه چی میدی بهش یا هم حساسیت به پروتئین گاوی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.