۳ پاسخ

منم صبح بردم زدم با یک ماه تاخیر😂الانم خوابیده،خداکنه عوارض نداشته باشه فعلا ک راحت بوده

به نام خدا
من فردا میخوام بزنم چند ماه واکسن نداشت راحت بودیما

منم الان زدم

سوال های مرتبط