۱۰ پاسخ

زاحت ترین واکسنه

یک‌سالگی تب ندارع سبکه

انشالله تب نمیکنه خیلی سبکه

منم هفته پیش زدم هیچی نمیشه خیلی سبکه

بستگی ب بهداشت داره یکی دست یکی پا.. ولی در کل واکسن سبکی هست احتیاج ب گرم سرد استامینوفن هیچی ندارع

نمیکنه خیلیی سبکه من سه تاشونو باهم زدم اصلا بهشون پاراکیدم ندادم

اصلا متوجه نمیشه خیلی سبکه شاید یکم داغ بشه

روی دست و پا میزنن
پسر من ک خیلی راحت ردش کرد

کجا میزنن باز روی پا؟

خیلی واکسن سبکیه

سوال های مرتبط