اگه این حالتیه که تیر میکشه یه رگه شاید سیاتیک باشه اگر بالای از بالای باسنت شروع میشه
کاملا طبیعیه هر رگی هست تحت فشار قرار گرفته بخاطر بارداری فکر میکنم اگر پشتت همیشه راحت باشه در طول روز یه تایمیو دراز بکشه چار زانو نشینی و دو طرف لگنت حدالامکان در یه موازات باشن بهتر میشی اینارو توی کلاس یوگا میگفتن
میدونم سوالم مرتبط با تاپیک شما نیست .ولی میشه بگین تیام که اسم کردی هست برای پسر میزارین شما یا دختر؟ من بچم پسره میخوام تیام بزارم اسمشو ولی الان دیدم که دختراهم اسمشون تیامه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.