۳ پاسخ

چون نوزاد ها شیر تو دهنشون نگه می‌دارن پسره منم همینجوری شیشه اش دکتر بروان هم هست

عادیع شیر مادر و شیرخشک هم ندارع

من سرشو سوراخ کردم زیاد نه ها در حدی که برعکسش کنی فشار بدی یه قطره بچکه اینو قشنگ کنار میاد ولی قبلش اصلا شیرخشک یک قطره هم تخلیه نمیشد تو دهن بچه دو ساعت میک میزد هیچ به هیچ

سوال های مرتبط