۵ پاسخ

سرد روز اول دو بار گذاشتم فرداش گرم

بله من گذاشتم ، خیلی دردش کم میشد

من نذاشتم دیروز زدم براش تا دیشب خوب بود دیشب هم تب کرد هم دستش درد میگرد

منم الان زدم ..گفت 6ساعتی دارو تب بدم

من نذاشتم تا ۳ روز دست درد داشت تب هم نداشت

سوال های مرتبط

مامان محمدصدرا مامان محمدصدرا ۶ سالگی