فعلا تا اینجا تا دیگه تکمیل بشه اتاق عکسشو میذارم براتون🥹

تصویر
۳۴ پاسخ

خیلی قشنگ شده عزیزم😍
میتونم بپرسم تختشو چند خریدین؟

عزیزم میشه بگید که موکتو کجا خریدین تو لاهیجان؟
و اینکه اگه بخوام تک رنگ اکرولیک بگیرم خودمم میتونم بزنم کثیف نمیشه؟با چه غلطکی تمیز میشه؟🙏🏻

خيلي خيلي قشنگهههه🥹🥹🧸🫶🏻

چقدر طرح دیوارش حس خوبی داره🩵

چقد قشنگ شده هنرمندی

خیلی ناز شده مبارکه😍😍🩵

خیلی ناز شده مبارکه عزیزم 🤩😍

احساس ارامش میده😍

خیلی زیبا و آرامش بخشه عزیزم😍

خيلي قشنگ شد😍😍😍

مبارکههه♥️

چه رویایی😍😍🩵🩵واقعا با سلیقه ای👏🏼

خیلی خوشرنگ شده😍

مامان هنرمند🤌😍

خیلی قشنگ شد🤩

تمی که انتخاب کردید زیباست و چقدر این طرح رو تختی برند ایسیز به تم شما میاد

تصویر

الحق که مامان لاهیجانی هستی 😘 اتاق نی نی حس دریا میده 🥹🥹🥹🩵🩵🩵

چه حس ارامش بخشی خیلی قشنگ شد

خیلی زیبا شده🥺

مبارکش باشه چه با سلیقه😍😍😍😍عزیزم پیشنهاد دوستی دادم

خیلی خوشگل شده خسته نباشید ❤️😍

خیلی خوب شد عزیزم 👌🏻🤍

به به خيلى دلبازو قشنگه😍
هميشه واسم سوال گلم
كسايى ك از اين مدل تخت ميخريد
الان اين كنار مادر ازش استفاده نميكنيد درسته؟خيليا ميبينم تو اتاق كودك ميذارن
بعد پس واسه چه سنى استفاده ميشه؟از ٦ماه ب بعد جاى خواب بچه رو جدا ميكنيد؟

چقدر قشنگه و مینیمال

مبارک باشه ❣️

چهههه خوشگل
باریکلا به شما 😍

چقدر قشنگ 🥹😍

چ خوشگله

خیلی نازززه عزیزم خودتون کشیدین؟

چقدر حس خوب و آرامش میده 🥹😍😍

ای جانم😍چه مادر با سلیقه ای 🙈

مبارکه عزیزم 🥰

چه قشنگ 😍. مبارکش باشه 🥰

خیلی قشنگ شد😍

سوال های مرتبط