اینم جواب سونوگرافی

تصویر
۴ پاسخ

هفته ۶ هنوز زوده دوسه هفته دیگه برو

سلام خیلی زود رفتین فولیک اسید بخورین

چه جوری رو حساب پریود9هفته ای ولی سونو6

زود رفتی نگران نباش دوسه هفته دیگه وقت داری

سوال های مرتبط

مامان هستی مامان هستی هفته هشتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته شانزدهم بارداری
مامان هیلدا♥️ مامان هیلدا♥️ ۳ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دلبندم مامان دلبندم ۳ ماهگی
مامان حبه انگور🩵🍇🩵 مامان حبه انگور🩵🍇🩵 ۴ ماهگی
مامان تودلی❤️ مامان تودلی❤️ ۶ ماهگی
مامان تربچه🫜 مامان تربچه🫜 هفته هجدهم بارداری
مامان آروین مامان آروین هفته بیست‌وچهارم بارداری