۶ پاسخ

شربت متروماکس با شیر خشک ال اف

قطره رامنوفلور خیلی خوبه👌🏻

کیدی لاکت خیلی خوبه کته باماست ونعنام عالیه

من لوپرامید با کیدی لاکت دکترش داد قط شد

شربت لوپرامیدبده

میلکازیم ک برای اسهال نیست

سوال های مرتبط

مامان 🍭هستی فرفری🍭 مامان 🍭هستی فرفری🍭 ۱ سالگی