مامانا پدی لاکت برای اسهال بهتره یا کیدی لاکت؟؟

۶ پاسخ

یک قاشق چای خوری عرق نعنا طبیعی بده پسر منم اسهال بود دادم اوکی شد

یوموگی فقی

کته ماست، ماست و سیب زمینی، ماست، موز، هویج، سیب و اب پز کن اب سیب و بریز تو شیشه هر نیم ساعت یکم بده بخوره، خود سیب هم جدا بده، مایعات زیاد بده به بچه، پدیلاکت و کدیلاکت و هر چی داری فرق ندارن همه شون خوبن

من هر دوش و میدم پسرم بازم اسهالهههه نمیدونم چیکار کنم دیگه

کیدی لاکت بهتره

من به دخترم پدی لاکت میدم اوکیه

سوال های مرتبط

مامان مامان‌مهراد مامان مامان‌مهراد ۱۶ ماهگی
مامان کیان🐣 مامان کیان🐣 ۱ سالگی
مامان م🌙اه یار مامان م🌙اه یار ۲ سالگی
مامان میران 🐣 مامان میران 🐣 ۱ سالگی