بچم اسهاله بایو باکت بهتره یا پدی لاکت؟

۳ پاسخ

پدی لاکت بده...چون پسر منم یبوست داشت دکترش بایو لاکت داد

پدی لاکت بهتره

هردوتاش خوبه بایولاکت زودتر جواب میده ولی در نهایت هردوتاش برای اسهال خوبه
فقط یه چیزی اگه اسهالش این ویروس جدیده باشه ممکنه اینا جواب نده
پسر من هفته پیش درگیر همین ویروس اسهال بود بایو لاکت و پدی لاکت و ساشه کیدی لاکت زینک جواب نمیداد هرچی دادمش اخر سر دکتر شیرخشک نان ال اف تجویز کرد دو وعده بهش دادم اسهالش بند اومد دکتر گفت یه قوطی کامل بدم
و دادم خوب شد خداروشکر گفتم بهت بگم اگه قطره هارو دادی جواب نداد الکی دارو نده اگه شیرخشک میخوره سریع همین نان ال اف بگیر بده چون این ویروسه باعث میشه بچه معدش لاکتوز شیر تحمل نکن و تند تند دفع کنه که همین شیر نان بدون لاکتوز یا همون ال اف جوابه

سوال های مرتبط

مامان رستا ✨️ مامان رستا ✨️ ۲ سالگی
مامان کیان🐣 مامان کیان🐣 ۱ سالگی
مامان رادین🩵🧿 مامان رادین🩵🧿 ۱ سالگی