سلام خانما بایو لاکت واسه اسهال خوبه ؟؟؟؟؟

۲ پاسخ

اره برای اسهال خوبه دکتر به پسر منم همینو داد

کیدی لاکت زینک بده

سوال های مرتبط

مامان رستا ✨️ مامان رستا ✨️ ۲ سالگی
مامان مامان‌مهراد مامان مامان‌مهراد ۱۶ ماهگی
مامان کارن🧸 مامان کارن🧸 ۱ سالگی
مامان سفیدبرفی مامان سفیدبرفی ۱ سالگی