بچها من امروز سونو بودم وزنش ۱۲۰۰بود خوبه؟

۱۴ پاسخ

نه خیلیم خوب بوده

من ۲۹ هفته انجام دادم ۱۳۰۰ بود گفت کمه صدک ۱۵ زده برام

خوبه یه کوچولو کمه فقط

خوبه عزیزم فقط مغذیجات و پروتئین بیشتر بخور

یه کوچولو کمتره فقط درحد 100 گرم 200 گرم اونم با غذا جبران میشه نگران نباش گلم

ببخشید هزینه سونو رشد چقدر دادین شما؟

کمه یکم

بابا تنش سالم باشه

خیلی کمه

طبق این بررسی کن

تصویر

ی کوچولو کمه

زیر 1300کمه

منم هفته ۲۹ بودم ۱۳۰۰ بود
فکر میکنم اوکی باشه
چون صدکش زیر ۱۰ درصد باشه خطرناکه

کم بوده

سوال های مرتبط