نه خیلیم خوب بوده
من ۲۹ هفته انجام دادم ۱۳۰۰ بود گفت کمه صدک ۱۵ زده برام
خوبه یه کوچولو کمه فقط
خوبه عزیزم فقط مغذیجات و پروتئین بیشتر بخور
یه کوچولو کمتره فقط درحد 100 گرم 200 گرم اونم با غذا جبران میشه نگران نباش گلم
ببخشید هزینه سونو رشد چقدر دادین شما؟
کمه یکم
بابا تنش سالم باشه
خیلی کمه
طبق این بررسی کن
ی کوچولو کمه
زیر 1300کمه
منم هفته ۲۹ بودم ۱۳۰۰ بود
فکر میکنم اوکی باشه
چون صدکش زیر ۱۰ درصد باشه خطرناکه
کم بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.