منو شما هم ماهیم عزیزم مبارکه منم سونو قلب۱۸تیر زده ان تی ۲۰ تیر زده انومالی ۲۱ تیر نمیدونم آخرش چند بسلامتی ب دنیامیاد😂😍
مال شما سزارین یاطبیعی
منو دخترمم 😍
منو تو ۱ روز فرق داریم عزیزم
کجا قراره زایمان کنی؟
وااای مبارکه
من دوهفته دیگه🥰
عزیزدلم الهی بقیه روزها هم به خوبی خوشی برات بگذره
زایمان راحت داشته باشی نینی رو صحیح سالم لب خندون بغل بگیری ♥️🤲♥️
همون ان تی و ۲۰ زده درسته اگه سزارین باشی دو هفته زودتر
خداروشکر ❤
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.