منو دخترم وارد ماه ۸ شدیم🩷🤩😍🥰

تصویر
۶ پاسخ

منو شما هم ماهیم عزیزم مبارکه منم سونو قلب۱۸تیر زده ان تی ۲۰ تیر زده انومالی ۲۱ تیر نمیدونم آخرش چند بسلامتی ب دنیامیاد😂😍
مال شما سزارین یاطبیعی

منو دخترمم 😍
منو تو ۱ روز فرق داریم عزیزم
کجا قراره زایمان‌ کنی؟

وااای مبارکه
من دوهفته دیگه🥰

عزیزدلم الهی بقیه روزها هم به خوبی خوشی برات بگذره
زایمان راحت داشته باشی نینی رو صحیح سالم لب خندون بغل بگیری ♥️🤲♥️

همون ان تی و ۲۰ زده درسته اگه سزارین باشی دو هفته زودتر

خداروشکر ❤

سوال های مرتبط

مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دخمل گلی مامان دخمل گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان BABY 👶💙 مامان BABY 👶💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری