بله من ۳ کیلو کم کردم
اره من کم کردم چون ویار داشتم هیچی نمیتونستم بخورم ولی سه ماهه دوم همش دلم چیزی میخواد و وزنم برگشته
اره من 5 کیلو کردم
بهداشت تو 16 هفته بهم مولتی ویتامین داد از اونموقع وزنم بیشتر شد
بلللللللله من تازه ۵۰۰ گرم اضافه کردم👏💪
اره خیلی طبیعیه😂من آب شدم
اره من ۳ کیلو کم کردم
بله ۶کیلو کم کردم
اگر ویار داری اره عزیزم طبیعیه برای منم همین شد
اره بخاطر ویار
اره منم کم کردم دکترم گفت تا سه ماه اول طبیعیه نگران نباش بعد ۳ ماه وزن میگیری
اره به خاطر ویار
بله منم 4کیلوکم کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.